ännu en morgon

2009-02-20 @ 07:47:46 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så, ännu en morgon. Ännu en dag avklarad.

Måste få berätta om en söt grej som hände imorse. Tösan vaknade 33 min över 6 = det var rätt mörkt ute. Satte tösan på soffan farmför tv:n och bestämde mig för att tända lite lampor. Lampor = ljus = lite piggare.

Men nu var det ju så att tösan bestämt sig för att hon INTE ville ha på några lampor. Så fort jag tänt en så gick hon och släckte den! Alltså har vi suttit i mörkret fram tills de blev ljust ute! Haha.

 

Så hur lyder planen för idag då?

Syster kommer ju hit, hon åker halv två. GLÖM INTE TIDNINGARNA!

Efter att hon kommit så blir det nog att baka lite inför kalaset imorgon. Ni har väl inte glömt? Mellan 13.30-18.00, alla vänner och bekanta är hjärtligt välkomna!

 

Före hon kommer så funderar jag på om vi skulle bege oss ut. Sedan är det lunch och vila. Ja vi får se. Just nu är jag sjukt mätt (ätit frukost alldeles nyss).

 

Nu ska jag nog sluta skriva en massa ointressanta saker.

Hejpa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback