bröllop!

2009-02-15 @ 10:08:07 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Igår var vi på bröllop och det var faktiskt riktigt roligt. Jag tror de flesta gästarna håller med mig.

Idag har jag jäkligt ont i fötterna och känner mig tom lite bakfull fast jag inte druckit en droppe alkohol! Haha.

Det blev en del spring i köket, lite organiserat kaos skulle man väl kunna säga! Haha :D. Vart uppe på benen mer än jag satt under dagen och kvällen. Men det gjorde absolut ingenting, det var kul att få hjälpa till och jag hoppas att brudparet är nöjda med sin stora dag.


 

 

nu hinner jag inte skriva så mkt mer. ska iväg till haparanda för tösan är där. hon fick inte vara med på brölloper då både "mamma" och "pappa" fått hedersuppdrag på bröllopet (vi var brudtärna och bestman) och inte riktigt hade tid att se efter henne under dagen.

 


Kommentarer

Postat av: malin

Och såklart hemskaste bilden med fulaste minen.... Ta bort! :)

2009-02-16 @ 07:58:21

Postat av: malin

Haha tack tack ;D

2009-02-16 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback