god morgon... eller så inte...

2009-02-24 @ 05:55:51 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon… eller så inte…

 

Tösan vaknade halv sex idag igen. Eller mja, klockan var nog närmare 25 min i sex om vi ska vara riktigt noga. En ny vana verkar det som. Förstår bi hur trött jag är nu?

 

Var även vaken 2 timmar i natt. Först vaknade tösan men hon somnade om fort efter att hon fått sin ersättning. Sen började katten med sitt jäkla jamande. Han ville ut men varje gång jag steg upp för att släppa ut honom gömde han sig under sängen!!! Förstår ni hur frustrerande det var?! Sedan vaknade tösan igen. Antagligen hade hon drömt en mardröm för hon vaknade gallskrikandes och var jättesvår att lugna och det tog 30 min att få henne att somna om.

 

Just nu är jag väl mest på lite smådåligt humör. Funderar på hur jag ska orkar vara vaken tills det är dags för tösans dagsvila vid 11-12…

Ja till att börja med så skulle man ju kunna koka sig lite kaffe.

Typ NU.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback