god morgon världen!

2009-02-12 @ 08:19:23 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon världen!

 

Då sitter man här igen. Seg som attan och fryser vid blotta tanken på att närma sig dörren. Det är 27 (TJUGIOSJU!) MINUS ute! Brrr.
Nej det blir nog att sitta inne. Eller jag ska nog springa över till grannen och hjälpa henne med lite förberedelser inför helgen, om hon behöver någon hjälp vill säga :).

Men just nu ska jag koncentrera mig på att piggna till. Vilket alltid tar flera timmar nu för tiden. Helt otroligt. Nåja, kaffet hjälper.

 

Annars då?

Inte mkt… blir nog ljusa slingor i håret efter helgen. Vill inte riskera att de blir katastrof och att man inte hinner fixa till de innan bröllopet! Kan ju säga att jag inte färgat mitt hår på mer än två år. Spännande, spännande. Så ska man bara hitta någon som man vågar lite på också! Haha.
Nästa vecka blir det även storstädning och att stå i köket en del. Vi firar ju tösans födelsedag den 21.

 

Sen var de nog inte så mkt mer.

Tänkte bjuda på lite utebilder nu när de är så kallt:

 

 

tänk att vi har vart tillsammans i fem år nu!

 

 

 

20:e graviditetsveckan

 

 

haha, så snygg bild på mig ;)


Kommentarer

Postat av: Elin

Vad kul! Jag ska också färga håret (slinga det ljust) ikväll eller imorgon.



Färgade det koppar-rött igår.

2009-02-12 @ 10:47:04
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Postat av: Emelie

Grattis! (till era fem år tillsammans) :)

2009-02-14 @ 15:13:41
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback