kalas!

2009-02-21 @ 19:48:47 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu börjar denna långa dag lida mot sitt slut. Lite skönt måste jag ju säga!

Det har vart jätte kul med kalas och lite folk men visst tar det på krafterna. Vi har ju som haft besök mellan 13-17. Alla har avlöst varandra :D.

Och ännu mera folk blir det imorgon. Då ska mamma med familj komma. Och sedan gobens syskon och en väninna till mig. och på måndag kommer en annan bekant. Kul när det blir i flera dagar. Tösan tycker ju att de är kul när de är folk här, de roar henne. Och sen sover hon bra på natten ;). Härligt!

 

Tösan har fått en del presenter. Väldigt bra saker, inget onödigt skrot :D. härligt.

Fick en hel del beröm för tårtan. Och resten av fikat. Kul att de uppskattas. Och att folk äter bort de så jag inte går och mumsar i mig allt själv här på kvällarna! Haha

 

Måste bara få berätta om när tösan öppnade våra presenter på morgonen.

Hade ju bara köpt en mysdress och en låda med snoddar och sådant. Först öppnade hon sin mysdress och blev jätte glad och skulle riktigt visa upp den. Sen öppna hon paketet med hårgrejerna och utbrast ”WAAOOOOW”! Det var så sött. Tänk att man kan bli glad för så lite. Sen skulle hon ha på sig mysdressen på en gång, hon tog nästan på sig den helt själv!

 

Lite bilder:

 

kul med paket!

 

 

på med byxorna

 

finaste bruden!

 

mer paket :D

 

balonger och serpentiner

 

 

mer paket!

 

2 år

 

 

kvällsbad. passar på att leka med en av presenterna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback