MVC

2009-02-17 @ 10:50:51 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fick tid till MVC idag kl 13.30.

Skitbra då jag eg haft tid igår men glömde bort de! Pinsamt…  så ringde dit idag och fick en ny tid på en gång.

 

Men då har vi tre problem, som tur är så har jag kommit på lösningar till dem... hoppas bara de fungerar! haha

Problem 1: tösan ska eg sova till 13.30. får helt enkelt hoppas hon somnar väldigt tidigt och vaknar tidigare.

Problem2: hur vi ska ta oss… bussen går 12.40 härifrån. Då är man väl framme kring 13.00. så då blir det att vänta där en halvtimme. Egentligen inte så farligt. Men bussen hem blir lite svårare. Då får vi nämligen vänta i ca en timme. Inte kul.

Så jag tänkte att vi skulle gå hem, med vagnen. Får helt enkelt ta med en klubba och muta tösan med den så hon sitter ner hela vägen! Haha

Problem 3: vagnen är i förrådet och goben har nyckeln till förrådet. Och goben är väl halvägs till norrköping vid det här laget!

Så jag får nog ta pulkan. Och packa med sjalen för säkerhetskull. Är inte helt säker på att jag orkar bära henne i sjalen hela vägen men, men… på något sätt löser det sig. Bara vi tar oss dit så. På vägen hem så har vi ju inte bråttom. Och klubban fungerar nog i pulkan också ;)

 

slutet av v 20


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback