nu har han åkt

2009-02-17 @ 06:54:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har älskade goben åkt. Än så länge känns det bra. Känns väl mest som att jag inte riktigt fattat att han verkligen har åkt och att han verkligen kommer vara borta så länge. Det kommer väl ikväll när jag ska gå och lägga mig själv för första gången på flera månader.

Känns bra att han åkte så här tidigt på morgonen. Åker han på förmiddagen så går hela morgonen åt att vänta på att han ska åka, man hinner bli så ledsen. Nu hann jag knappt vakna innan han åkte iväg.

 

Nåja, alla förhållanden mår väl bra av lite variation? Nu får vi sakna varandra riktigt ordentligt efter att ha gått omkring här hemma och trampat varandra på tårna 24/7 ;).

 

 

bara för att den bilden fått med petris personlighet så bra ;) haha!

 

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe, och så låter det som att tösan vaknat också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback