oj då!

2009-02-25 @ 08:14:59 Permalink Gravid med Krabaten Kommentarer (0) Trackbacks ()

Oj då, blev visst att gå hem efter att jag släppt av tösan på förskolan!

På vägen dit kände jag hur sammandragningarna började komma. Tänkte att jag skulle ignorera det. Promenerade mot skolan men då började det göra riktigt ont så jag gick hem. Det är som inte värt det.

 

Så det får bli att plugga här hemma idag.

Men först vila så att sammandragningarna slutar. Sedan måste jag plocka lite för jag kan inte koncentrera mig när det ser ut som ett bombnedslag här hemma!

Och så måste jag ju in till stan för att byta skorna som blev i fel strl. Men SEN ska jag räkna lite.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback