positiv dag

2009-02-05 @ 11:29:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Drack en smoothie till frukost idag. Banan, hallon och mjölk. Så lite vitaminer och andra nyttigheter borde man ha fått i sig. Vanligtvis brukar jag ha i lite havregryn och något liknanden men nu vågade jag inte. Tänkte att de är bättre att börja smått.
Känner mig redan lite piggare ;). Ja jag vet att de bara sitter i psyket men skit samma! Haha.

 

Emelie har vart förbi på en kaffe. Trevligt, trevligt. De var ett bra tag sedan vi umgicks. Verkligen på tiden!

 

Nu sitter jag och käkar en knäckebrödsmacka. Himla gott måste jag säga!
Kommer mest troligt fara över till grannen på någon stund. Känner att jag behöver få vara social. Komma ut lite, annars blir jag tooookig! Haha.
Måste försöka planera in någonting till eftermiddagen också. Känner att det här är en positiv dag då jag vill hinna göra någonting.  Tyvärr snöar de så jag är inte speciellt sugen på att gå ut på en promenad. Men de kanske avtar om någon timme? Hoppas kan man ju alltid :)
Måste fråga goben om han är sugen på att göra någonting speciellt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback