smått seg

2009-02-10 @ 08:48:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Å vad seg jag är nu för tiden. Förstår inte riktigt vart denna seghet kommer ifrån? Jag var ju ut på promenad och allt igår! De fick jag ångra lite när jag kom hem för sedan har jag ont i magen (sammandragningar?) mer eller mindre hela kvällen. Mindre trevligt :/
Men det var trevligt att komma ut i dagsljuset. Nästa gång blir det en lite kortare promenad för min del.

 

Å, nu kom världens underbaraste gobe med kaffe åt mig. Härligt :D

Kanske man piggnar till lite.

 

Igår hände inte så mkt. Dagen kan nog sammanfattas ganska så lätt:
Morgonen och förmiddagen ägnades åt det kreativa arbetet.
Sedan promenad (faktiskt ett nytt inslag).
Därefter Lost och smörgåstårta.

Och en massa bus med tösan, jämt fördelat under dagen.

 

Få se vad denna dag har att erbjuda. Har då inte gjort upp några större planer. Självklart blir det mer kreativt arbete. Räknar med att få klart det tills imorgon. Måste nog lägga på ett kol. Tyvärr är det inte så lätt när man måste vänta på att lim ska torka hela tiden.
Sedan vet jag inte. Det är 21 minus ute. Så jag kommer nog hålla mig inne idag. Brrrr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback