Hur ska man hinna?

2011-06-23 @ 06:11:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag känner jag mig lite småsliten, trots att solen kikat fram.
Igår funderade jag på hur det är tänkt att man ska hinna med ett heltidsjobb. Just nu gör jag 88%. Det är många turer som är 7-16 och 12-21. Igår gjorde jag 7-16. När man kommer hem efter en sådan tur är det bara att börja med middagen. Sedan är det bara att diska, plocka ihop den värsta röran, dra dammsugaren genom lägenheten eller fixa med tvätten. Igår hade jag dessutom glömt bort att vi skulle besöka sommarförskolan. Vilken tur att lappen hängde på kylskåpet! Vi var där i över en timma innan det var dags att handla och sedan bege sig hemåt för nattningarna.
Pust. Hur är det tänkt att man ska hinna med? Vänner, träning, storstädning, filmer, böcker, mys?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback