Tre lektioner

2011-03-15 @ 06:20:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: morgonkaffe is the shit!

Idag har jag lektioner. Tre stycken om jag inte mins fel. Det känns lite konstigt, på ett bra sätt. Vi har ju haft en veckas fjeklov. Någon annan kanske föredrar att använda ordet sportlov men jag tycker inte riktigt att det passar. Vadå lov? Själv har jag haft tre kapitel att plugga på inför samhällsprovet( + biologi + historia). När man studerar har man inte lov. Man har inte helg. Man har ingen ledig tid alls!
Det man möjligtvis har är en sovmorgon, om ungarna bestämmer sig för att sova till sju istället för sex. That´s it.
Vilken tur att jag finner skolan motiverande, givande och rolig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback