julklappar

2007-12-21 @ 08:01:38 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

 Vi har faktiskt knappt köpt någonting åt tösan. Dels för att hon är så pass liten och faktiskt inte förstår vad det är som händer. Men också för att det känns onödigt att inviga henne i detta materiella ?vill-ha-ge-mig-ge-mig-ge-mig? samhälle vi lever i redan före hennes 1-års dag! Och så kommer hon ju få julklappar ifrån andra också.

Det viktigaste är ju trotts allt kärleken och familjen, iaf nu under julen.


 

Älskade sambon får fara ut på stan och leta julgransglitter när han endå skulle ut och köpa en julklapp åt mig. Vad då sista minuten? Ja, ja, det är ju hans val och det är ju upp till honom om han vill springa och stressa runt med resten av Kalix. Hihi.

 

Igår kväll gjorde jag knäck.  Idag är hälften borta och det är faktiskt inte (bara) mitt fel den här gången! Så när sambon kommit hem och jag hjälpt M på affären så blir det att ställa sig framför spisen och göra mer knäck! Dessutom ska jag göra pepparkakorna och lussebullarna idag.  Så mig hittar ni nog i köket idag!


Kommentarer

Postat av: Isabelle

Vilken fin tös du har! Vi köpte inte heller så mkt tlil våran son, han är 1 år och får massor av alla andra, och fattar inte ett dugg av att han inte får nåt av just oss. vi köper istället när det behövs, mkt bättre. ha en trevlig helg!

2007-12-27 @ 22:57:10
URL: http://bellasbabbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback