Fredag

2007-11-23 @ 08:19:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag är det fredag.
Snabbt om just denna fredag:

 

Göra listan
som jag ska ha imorgon när jag ska julstäda. Kanske lite tidigt för julstädning men tösan ska till mormor. Man får passa på! Ska dra ut allt ur alla skåp och torka igenom. Å vad härligt sen när det är så där fräscht!

 

Sambon slutar tidigt
redan 12. Hoppas vi kan hitta på något skoj idag. Det är så kul när han kommer hem så där tidigt!

 

Trött
jag är otroligt trött just nu! Vill lägga mig och sova. Men än får jag vänta 4 timmar innan det är möjligt.


Träna:
yoga, pilates eller gå ut på promenad. Eller varför inte alla 3? Känns så bra efter att man rört på sig ordentligt. Och yogan gör ju så att man verkligen sträcker ut kroppen.


Kaffe
jag har fortfarande inte druckit kaffe, fastän jag ahr stigit upp för över en timme sedan!


Kommentarer

Postat av: Bela

Jag måste ta mig i kragen och komma förbi er nå!

2007-11-25 @ 18:35:47
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback