höstdepp?

2007-11-06 @ 07:05:42 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Klockan sex steg jag upp idag, igen. Tösan börja låta lite i sängen. Gav henne nappen och la henne igen. Ides inte lägga mig själv så jag klädde på mig och satte mig här för att kolla igenom alla de där livsviktiga sidorna ni vet. Fl, är det någon som har skrivit någonting nytt i mina favoritforum? Ja, det var det viss, vad trevligt. Lunar, mest för att jag utmanat en massa folk där men där hade ingen velat mig någonting. Pixbox, inget nytt. Bloggen, faktiskt den jag så fram emot mest men ingenting nytt där heller.

Så den här dagen börjar kännas som en repris av gårdagen. Ingeting händer, ingenting är kul och jag funderar på varför man ska leva, egentligen.
kanske är det en lite släng av höstdepp som spökar här hemma? Jag har helt enkelt inte lust att göra någonting. Ingenting! Handla, nej. Shoppa kläder, nej usch vad jobbigt. se film, äta godis, laga mysig middag, åka till Haparanda, gå på Ikea, bada, slå in julklappar ja allt är bara? tråkigt. Det känns som att det enda som finns att göra är att sitta på soffan och vara lite halvapatisk och glo lite på tv. Fast egentligen kan man väl lika gärna ha av tv:n, då slösar man inte på elen. För egentligen ser jag ju inte på programmen, utan mer på det ljusa och det mörka som avlöser varandra på skärmen. Och egentligen lyssnar jag inte på vad de säger utan hör på ljuden, skratt, gråt, skrik, viskningar, ja allt, utan att egentligen förstå vad det betyder

nej nu ska jag nog skärpa till mig och göra någonting vettigt istället. Som att plocka lite här hemma. Det behövs av någon konstig anledning alltid göras!


Kommentarer

Postat av: Malin

Okej, vad bra, för jag har tänkt att jag ska fara med dom till Röda korset, det är inte direkt fina kläder och vissa av dom är typ 10 år gamla eller nå ;D Men vi kan ju kolla hur det blir för Elin sa att hon kunde hjälpa mej iväg med dom till dej, jag kanske kan komma redan imorgon eller på Fredag kanske(?) Vilken bra idé av dej Mia! Kram /Malin

2007-11-07 @ 07:05:10
URL: http://malinselin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback