min sambo: en kattmördare?

2007-11-03 @ 17:57:48 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Dåtid:
Första gången min nuvarande sambo sov över hos mig så hände det en lite grej. Jag var i duschen. Han letade efter sina strumpor. Jag hade en söt lite röd bäddsoffa hemma och han lyfte på den för att kolla om de var där under. När han släppte ner soffan så hade min katt Ås huvud hamnat under. Där hade han legat och sprattlat och fräst och sambon hade släppt honom fort som bara den. Detta fick jag veta 3-4 år efter själva händelsen.

 

Nutid:
Vi åt middag. Jag hade lagat en ganska kryddstrak kasslergryta.
- kan katter äta varm mat? Frågar sambon
- ja, bara den inte är för varm, svarar jag
sambon tar ut en bit kassler ur munnen och ger till katten.
- dör du av de där så är du fan dålig och då får du dö, säger han åt katten
- ja, så skulle du äntligen lyckas, efter typ 4 år! Säger jag-
hahaha.


Kommentarer

Postat av: camilla

hahah, sååå jeffla bezzt :D

2007-11-03 @ 18:12:32

Postat av: Mr.T

hahahaha, lite kul ändå =)

2007-11-04 @ 11:21:57
URL: http://aremak.blogg.se

Postat av: Ems

Jag kommer från och med nu alltid se Petri som en skoningslös kattmördare, eller kattmördare to be?

2007-11-04 @ 22:32:53
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback