Ny vecka, inleds med trötthet

2007-11-05 @ 06:56:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu, Idag är det en ny vecka sedan några timmar tillbaka. Jag har börjat den här veckan genom att vara otroligt trött, och det är jag ännu. Men snart är kaffet klar och då ska det förhoppningsvis bli ändringar på det.

Så vad bjuder denna vecka på? Vid något tillfälle borde jag bege mig ner på stan för att komplettera sambons fars dags present. Fars dag är på söndag, den 11, gott folk. Glöm nu inte bort det!
Mer då? Ny barnmat borde göras. Det finns bara 3 portioner spagetti med köttfärssås och lite olika mellanmål kvar i frysen.
Matematiken borde jag verkligen ta tag i. Jag har inte räknat sedan snart en vecka tillbaka. inte bra, inte bra.  Men jag kommer hela tiden på en massa bra anledningar till att inte göra det, för det mesta handlar det om tid. Skärpning, Mia.
Sambon har fixat två nya yoga program åt mig. Så nu slipper jag följa samma gamla vanliga. Nog för att det var ett tag sedan jag gjorde det gamla också, det var nog innan jag var gravid jag sysslade med det. Men man märker att man kan det nästan utantill nu när man har börjat med det igen.
Sen borde det ju självkart städas. Men när behövs det inte det? Nej, så fort jag har skrivit klart här och kollat in alla jättenödvändiga sidor på internet ska jag börja plocka här hemma. Som vanligt.  Och så ska jag slå igång desperet houswives. Vill så jätte gärna ha den dvd-boxen för skivan till datorn bara hackar hela tiden, väldigt irriterande. Men, men, vad ska man göra åt saken? Pengar, gott folk. Pengar.

Nej nu ska jag göra någonting vettigt. Som att fortsätta skvallra med M på msn ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback