shopping

2007-11-17 @ 07:54:22 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Igår var jag på en shoppingrunda i Haparanda. Hur kul som helst. Var iväg med styvmor och äldsta lillasyster. Tösan åkte hem till mamma så vi skulle kunna springa i affärerna utan att stackaren skulle behöva flänga med.
vi besökte:

Tiimari
För att jag skulle få köpa lite saker till min Plan. Hittade det mesta och är nöjd.

- Subway
eller vad f*n den där finska klädaffären nu kallas. Syrran skulle iaf hitta på jackor, men i vanlig ordning så fann hon ingen.

- Finska Intersport
Här skulle hon också kolla efter jackor men det slutade med att JAG kom ut med en jacka. På rea. Som pappa lova sponsra hälften till.

- Sepälää

Hittade en kjol och ännu mer saker till Planen. Eller egentligen hittade jag flera kjolar men man är ju faktiskt tvungen att tänka lite på ekonomin.

- Jala
återigen köpte jag saker till Planen.

- Jourlives
julklappar. Till föräldrarna och svärföräldrarna

- Candyworld
där köpte syrran godis för en sjukt stor summa. Dessutom blev det mera julklappar till föräldrarna och svärföräldrarna.

- Coop forum
eller Prix som nästan alla i Haparanda säger. Där löpte jag lite mer saker till Planen och styvmorsan köpte lite ris mm.

Sedan åkte vi hem till pappa. Fick pengar av syrran för julklapparna. Fick pengar av pappa för jackan, kändes väldigt kul att avsluta shoppingrundan med att FÅ pengar!


Kommentarer

Postat av: camilla

ja tänk om man skulle FÅ pengar varje gång man är o shoppar ;o det vore ju också något! och förresten, så var inte summan SÅ sjukt stor, nu överdrev du väl endå lite älskade syster ;)

2007-11-17 @ 12:31:55

Postat av: Ems

Vad för plan? Nyfiken!

2007-11-17 @ 13:18:21
URL: http://yoem.blogg.se

Postat av: Ems

haha vi får sponsra varandra ;)

2007-11-18 @ 17:09:58
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback