snabb uppdatering

2007-11-21 @ 07:58:28 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Det känns som att jag borde ta en snabb uppdatering här. Så nu kommer den

Tösan matvägrar
Jag vet inte om det beror på tänderna, kan vara. Men hon har börjat kvälja också. Försöker verkligen mixa maten och blanda ut med massor av vatten så det ska bli så rinnande som möjligt men nej. Det endå som går ner är katrinplommonpuré och idag fungerade det med gröt.

Tösan får tänder
hon har fått en till tand, en av framtänderna. Och så kan man känna att den andra framtanden också är på gång. Förhoppningsvis kommer den fram snart. Dessa tänder har verkligen varit påfrestande, för hela familjen!

Planen
Kan jag i nuläget inte säga så mycket om. Ni får veta mer senare.

Yogan
går inte alls. Hade den på en dvd som tösan kom åt och nu går den inte att spela upp. Hur kul är det? Får försöka finna mig en ny. Vill verkligen fortsätta med yoga, det är hur underbart som helst!

Julklappar
 
Har bara två kvar att köpa. Om vi nu inte ska köpa några till våra vänner, men det tror jag inte. Så bra ekonomi har vi nog inte.

Ja det var en snabb uppdatering. Om ni fortsätter kika in här då och då så ska ni se att jag snart kommer bli lika aktiv som jag var förut. Till dess får ni väl läsa alla mina gamla inlägg!


Kommentarer

Postat av: camilla

nej vet du vad, ursäkta mig
men jag tror jag talar för alla när jag säger att vi har mer vettiga saker att göra än roa oss med dina GAMLA blogginlägg ;o

2007-11-21 @ 16:26:33

Postat av: Bela

Alltså Mia - det är inte ens December ännu och du har redan köpt typ alla julklappar? Jag har inte ens börjat tänka på julen än!
Och jo; jag dyker upp i Kalix nå när jag får ork och ni får gärna komma och hälsa på mig när jag fått min lägenhet. Kyss!

2007-11-21 @ 22:12:36
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback