Tvättnötter

2007-11-10 @ 20:36:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

jag har beställt någonting som heter tvättnötter! måste säga att jag tyckte de var lite konstigt först men läste mer om de på hemsidan som ni hittar här nedan och dessutom hörde jag mig för lite på familjeliv. de flesta hade enbart positiva erfarenheter av produkten. kul!

en liten kort beskrivning:
Miljövänligt 100 % biologiskt tvättmedel utan kemikalier.
Milt och skonsamt men samtidigt grundlig och effektiv rengöring av både vit- och kulörtvätt. Kan användas till alla tyger och temperaturer.
Sköljmedel är inte nödvändigt.
Idealisk för allergiker och vid hudproblem - mild mod huden.
Doftneutral. Billigare än traditionella tvättmedel.
Resterna kan komposteras.

mer info på  http://www.tvaleriet.se/sidor/notter.htm
där kan ni även beställa produkten.

återkommer när jag har fått hem dem och testat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback