den rosa tröjan

2008-04-04 @ 09:38:06 Permalink att vara mamma Kommentarer (4) Trackbacks ()

Måste bara få berätta om min rosa tröja. Eller snarare vad tösan gjorde med den.

 

Här för någon dag sedan hjälpte tösa mig att tömma tvättmaskinen (ni skulle bara veta hur sött det är när en 1-åring kommer med fuktiga kläder och ger dem till en med orden ?tack tack?!). Sedan hjälpte hon mig fylla en ny maskin.

Igår när vi skulle till öppna förskolan hade jag bestämt mig för att ha på mig en rosa tröja. Hade lagt den på soffan, klarar mig med t-tröja här hos oss. När vi sedan skulle iväg letad jag som en tok efter den där tröjan. Den fanns ingenstans. Kollade i badkaret, i några skåp som hon får upp, i byrån, under soffa, under sängarna men nej. Spårlöst försvunnen. Så jag fick snällt ta på mig en annan (rosa) tröja.

Så imorse när vi var på toa (häri huset går man inte på toa själv, bara att glömma) så plockade tösan ut den rosa tröjan ur tvättmaskinen. Tydligen tyckte hon den var smutsig och behövde tvättas! Haha


Kommentarer

Postat av: Bela

Naaaw, vad sött :)

2008-04-04 @ 10:22:02
URL: http://bela.blogg.se

Postat av: ida

Haha, vad gulligt, nog är de underbara de där små liven!

2008-04-04 @ 11:50:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Postat av: camilla'

haha nää vad söt, så gullig hon är :)

2008-04-04 @ 12:42:36

Postat av: Maria

Lite gullig er tösa är :-)

2008-04-04 @ 19:24:20
URL: http://mbjornfot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback