första steget

2008-04-30 @ 06:36:31 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag var det nästan sovmorgon. Steg upp sex. Oj, oj säger jag bara!

 

Idag ska vi till Haparanda igen. De hade inte tid att fixa våra däck när vi var dit igår. Men fick spendera lite tiden med min styvmor och två av mina syskon. Trevligt värre, fastän jag var trött som bara den.

Förhoppningsvis hinner vi förbi Sandra en sväng. Men man får ju se hur det blir med tiden. Förhoppningsvis hinner/orkar vi fara förbi på Ica också en sväng. Skulle behöva stohandla en del! Ja, ja. Det blir jus om det blir. Måste förbi min mamms, lovade igår när vi inte var dit då. Och pappa har kommit hem igen så skulle ju vilja fara förbi där.

 

 

Till sist vill jag bara säga att jag är stolt över min gob. Nu är första steget taget. Nu får vi se vad som händer.  


Kommentarer

Postat av: camilla'

om jag säger annat än att jag blev förvånad så ljuger jag, men även jag är väl lite glad för hans skull, han är väl lite utav en del av familjen han med, daah 8-) haha! :D

2008-04-30 @ 12:26:00
URL: http://ccurry.blogg.se

Postat av: Ems

Du vet ju att jag kan vara din deltidsman ;) Håller tummarna för er!

2008-04-30 @ 16:10:22
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback