god morgon

2008-04-16 @ 07:15:06 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Idag var det god morgon klockan sex här i huset. Lagom kul när man är sjukt trött. Dessutom vaknade tösan upp på fel sida och nu går hon omkring och är lite smågrinig vilket inte är så trevligt. Själv sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart. Har sjukt ont i halsen, haft det så här på morgonsidan ett bra tag nu. Förhoppningsvis utvecklar det sig inte.

 

Planer för idag då?

 

Mammakväll

Det är mammakväll i Sangis idag, eller ikväll då, och vi ska se film. Blir nog mysigt. Skönt att komma iväg hemifrån också.

 

Städa

Behövs både dammsugas, skuras och dammtorkas. Dessutom skulle jag behöva tvätta speglarna och soffan skulle behöva regngöras. Och tvätten måste vikas in och disken måste diskas.

 

Laga mat

Till tösan. Goben köpte hem massa köttfärs som jag ska försöka förvandla till någonting smarrigt. Få se hur det går nu när vi inte har allt för mycket grönsaker hemma. Men det ska nog endå gå bra.

 

Träna

Idag hade jag då tänkt köra pass två på löpschemat från fitness. Få se hur det går, kondisen är ju verkligen inte den bästa. Men det första passet var ju lätt så det borde inte blir allt för stora problem. Dessutom vill jag hinna klämma in lite poweryoga. Sjukt skönt.

 

Nu ska jag ta hand om min lilla gullunge.


Kommentarer

Postat av: Ems

Mysigt med mammakväll :)
Synd att jag inte hann komma på thé idag, det får bli en annan dag istället! Men jag tycker att ni kan komma över och fika i helgen om ni har tid! :) Tårta, bulla och annat smått och gott.

Kram

2008-04-16 @ 12:26:57
URL: http://yoem.blogg.se

Postat av: camilla'

jaghar också haft ett jäkligt jobbigt halsont nu de senaste mornarna när man vaknat ;o usch o
fy säger jag då bara! o snuvig är jag också till på köpet, är nog förkyld, haha =D

2008-04-16 @ 13:23:57
URL: http://ccurry.blogg.se

Postat av: Malin

Skulle du och träna idag?
Prova pilates, jobbigt jobbigt! ;)

2008-04-16 @ 13:41:47
URL: http://malinselin.webblogg.se

Postat av: Bela

Vad duktig du är!

2008-04-16 @ 15:55:27
URL: http://bela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback