god morgon

2008-04-22 @ 07:00:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon gott folk.

 

Idag har jag kaffe hemma, gud så skönt med kaffe!  Men jag är trött, det är helt sjukt. Försöker verkligen kämpa på med träningen och att äta nyttigare men ibland känns det som att jag blir för trött av det hela. Nåja, får bara fortsätta kämpa. Någon gång kommer väl energin också.

 

Idag har jag faktiskt inga planer alls. Känna lite konstigt. Eller ja jag måste ju nästa tvätta och så ska jag iväg och simma efter att goben kommit hem. Men bortsett ifrån det så har jag inga planer. Annars brukar jag ju vara full av idéer och planer som bara "måste" genomföras.

Någon som vill komma och hälsa på kanske?


Kommentarer

Postat av: Ems

När man börjar träna så där intesivt så kan det ta lite tid innan kroppen hinner vänja sig, därav tröttheten, men det vänder fort! :)

2008-04-22 @ 11:39:56
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback