god morgon

2008-04-24 @ 07:44:53 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon

 

Oj vilket lite busför jag har. Efter att hon fått gröten på morgonen så hittade hon min tröja och när jag sa "tack tack" (som vi brukar säga när hon ska ge oss någonting) så tittade hon bara på mig och skrattade och sprang iväg. Lilla busungen. Haha.

 

Nåja. Idag är ännu en sådan där dag då jag inte har planerat in någonting. Måste säga att jag känner mig lite stressad över det! jag förstår inte varför! det är ganska sjukt. Borde ju känna mig lugn. Haha.

Nej just, ska ju hälsa på grannen här ovanför idag. Bra. Då har jag NÅGONTING att göra idag med.

 

Någon annan som vill komma och leka idag? :D


Kommentarer

Postat av: Bela

Jag hade kunnat tänka mig att komma och leka, fast jag jobbar kväll och är utan bil så det är lite svårt :P

2008-04-24 @ 10:29:14
URL: http://bela.blogg.se

Postat av: Anonym

haha nää vad söt! på söndag tror jag att vi kommer :) mest troligt.

2008-04-24 @ 21:00:50
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback