God morgon!

2008-04-25 @ 06:47:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon

 

Klockan är tjugo i sju och tösan har fortfarande inte vaknat! Det är helt otroligt. Förstår ingenting men är rätt glad endå! Haha. Jag steg upp lite tidigare för att hinna göra lite yoga. Blev 2 solhälsningar sedan kände jag att jag inte orkade mer. kroppen var för stel helt enkelt och jag hade ont i halsen. Så nu har jag slagit igång lite kaffe och sitter och väntar på att de ska bli klart. Nam nam!

 

Idag, eller inatt då, ska jag jobba. Från 21.45-07.00. helt sjukt vad de börjat ringa mig nu mitt i allt. De slutade ju ringa helt när jag sa att jag hade fått barn. har kanske jobbat (om vi bortser ifrån sommarviket) 5 ggr där sedan liv födde. Och nu den här månaden blir det tredje gången. Blir lite hedrad då jag kollade i de andra springvikarnas papper och de flesta hade bara varit en gång per månad eller något sådant. Ja det är ju kul att man ska få komma iväg och tjäna pengar.

Får inte glömma att köpa med mig en tidning och någonting att äta på. Något nyttigt kanske? Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback