hemsk mamma?

2008-04-23 @ 09:12:11 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter här och smider planer. Det värsta är att det kanske inte alls är genomförbart därför att det är så otroligt mkt om och men med i bilden som jag inte kan kontrollera. Suck. Nå man får väl hoppas på det bästa. Och om allt nu går som planerat så kommer allt bli hur bra som helst. Även om de kanske blir lite jobbigt i början.

 

 

Vill ni veta en hemsk sak?

Jo nu är det ju så här att tösan har haft sin första tandläkartid. Inget hemsk med det, allt gick jättebra MEN jag lät goben fara dit med henne helt själv! kan ni förstå det? jag, som mamma, följde inte med mitt barn till tandläkaren! Nej jag valde helt enkelt att lita på att goben kunde ta hand om det helt själv och stannade hemma för att sova.

Tänk om fler skulle lita på att deras karlar faktiskt klarade av olika sysslor och faktiskt lät dem ta lite ansvar emellanåt. Ja tänk om?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback