kaffe

2008-04-21 @ 06:59:00 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Vilken irriterande morgon.  När jag vaknade upp så var jag väldigt sugen på kaffe, som det flesta andra gånger. Men visst kan jag klara mig utan. Men just den här morgonen kände jag nästan redan innan jag slog upp ögonen att det skulle vara satans gott med kaffe! Så går jag till köket och börjar regngöra kaffebryggaren(redan där blev jag lite irriterad på att goben inte gjort de för det var faktiskt han och hans äldre bror som druckit kaffe sist igår!). Då kläcker goben ur sig ?ja men just de, vi har ju inge kaffe hemma!?. jaha? tack för att du sa de igår då man kunnat köpa mer. eller tack för att du köpte mer då du faktiskt var på affären igår kväll!

 

Så nu får jag sitta här med te. TE! Alla som dricker kaffe vet att det inte går att ersätta med te!

 

Dessutom är det nyttigt att dricka kaffe. 4-5 koppar om dagen ska visst sänka blocktrycket eller något sådant.


Kommentarer

Postat av: Ems

Óm man dricker _mer_ än 4-5 koppar.. vad händer då? ;)
Och jag har kaffe hemma, come on over!

2008-04-21 @ 08:49:14
URL: http://yoem.blogg.se

Postat av: Malin

Jo självklart får du komma med, det blir jätte kul! :) För mej passar det alla dagar utom idag och på imorgon :) Och på torsdag ska jag med coachen från Sporthallen, så Onsdag, Fredag eller Söndag blir bra? :)

2008-04-21 @ 09:01:02
URL: http://malinselin.webblogg.se

Postat av: Malin

Okej, blire Fredag då? Jag är ledig hela tiden så vi kan fara vilken tid du vill, säg när det passar dej bäst så kan jag skriva upp det någonstans så att jag inte glömmer ;D

2008-04-21 @ 12:23:19
URL: http://malinselin.webblogg.se

Postat av: Malin

Ta med en vattenflaska och kanske en banan till efter träningen och kom ihåg att äta ordentligt 1 timma innan träningen ;D Ska vi ses där?

2008-04-21 @ 14:18:16
URL: http://malinselin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback