träning

2008-04-16 @ 14:03:57 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Nu har jag äntligen börjat komma igång med träningen igen! Hoppas nu det håller den här gången också. Haha.

 

Idag har jag kört på crosstrainern och så har jag gjort poweryoga. Tyvärr blir det nästan uteslutet hemmaträning. Smidigt att ?passa på? medan tösan sover. Lite svårare att smita iväg på gym eller gruppträning.

 

Just nu tycker jag det är svårt att veta hur man ska äta. Har försökt läsa en del om kost och överallt står det om hur viktigt det är att äta efter passen och snabba kolhydrater och äta regelbundet och bla bla bla. Men hur hårt ska man egentligen ha tränat för att ha ett behov av att äta efter ett träningspass. Ska man äta samma sak när man tränar styrka och när man tränar kondition? Och vaddå snabba kolhydrater, ska jag ta med en tallrik vita snabbmakaroner till gymmet typ? Haha.  


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag brukar äta en protein dryck och en banan, man ska helst äta protein inom 30 minuter men du kan ju äta ägg om du inte har protein dryck och banan är bra! :) Innan träning ska du äta minst 1 timma före och bra med mat! :) Och samma dag som träning ska du äta minst 5 gånger den dagen. Mycket mat! ;D

2008-04-16 @ 14:29:58
URL: http://malinselin.webblogg.se

Postat av: Malin

Hej Mia jag har skrivet ett inlägg till dej, blev lite för lång kommentar ;D

2008-04-16 @ 15:44:48
URL: http://malinselin.webblogg.se

Postat av: Ems

En filmkväll låter mysigt :-)

2008-04-16 @ 21:32:19
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback