veckans planer

2008-04-08 @ 07:30:35 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Veckans planer:

 

Öppna förskolan

Idag var det tänkt att vi skulle på ÖF med Frida och Rasmus. Tyvärr har tösan sovit väldigt dåligt inatt och stigit upp vid fem. så jag tror inte vi kommer kunna gå. Hon ligger och sover nu, så jag får se när hon vaknar. ÖF har öppet mellan 9-12. Lite dumma tider enligt mig men, men? inte jag som bestämmer.

 

Tandläkaren

Tösan ska till tandläkaren imorgon för första gången. Spännande samtidigt som det är lite jobbigt. Hon kommer inte gilla det. Hon kommer vägra visa tänderna. Jag har aldrig varit till tandläkare här i Kalix så jag vet knappt vart det är. Och dessutom så vägrar tösan sitta i vagnen så jag vet inte riktigt hur vi ska ta oss dit.

 

Köpa zoon

Helst idag. Till mina axlar/skuldror. Tror de är inflammerade. De gör svinont så fort någon petar i dem.  Har så här 1-3 ggr om året och det brukar gå över av sig själv men nu när jag har tösan så har jag inte riktigt tid att vänta.

Goben var världens goaste och masserade mig igår, hur länge som helst. My love.

 

Jobba

JAG ska jobba. Natten mellan torsdag och fredag på kronan & barken, i Haparanda. Känns väldigt roligt. Speciellt då goben ska ta ledigt på fredag och vara med henne. Skulle gott kunna tänka mig att jobba några enstaka dagar i veckan bara tösan slapp gå på dagis.

 

Ja det var väl de större sakerna. Sen kommer ju allt de där städandet, matlagandet, läsandet, tv-tittandet osv också med men det är väl ingenting som är värt att nämna här och nu.


Kommentarer

Postat av: camilla'

hur gick det hos tandläkaren? :D

2008-04-08 @ 15:02:40
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback