veckans träning

2008-04-20 @ 16:07:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Den här veckan är jag nöjd med. Träningen har fungerat väldigt bra. Tyvärr kan jag inte säga de samma om mate. Men förhoppningsvis har det blivit plus minus noll.

 

Nåja, så här har min vecka sett ut:

 

Mån: löp ( ca 20 min + 20 min upp- och nedvarvning)

Tis: styrka armar och mage

Ons: löp (samma som mån) + poweryoga

Tor: VILA

Fred: löp (samma som mån)

Lör: styrka armar

Sön: simmat + 30 min promenad

 

Egentligen skulle jag ha simmat i lördags men jag jobbade natten mellan fre-lör och orkade inte ta mig till badhuset. Så då tänkte jag köra styrketräning istället men det blev inte heller av så där på riktigt. Så då gick jag och simmade idag, fast de egentligen skulle vart en vilodag. Men man kan säga att lördagen var en vilodag.

dessutom har jag gått minst 5 km på crosstrainern varje dag när jag försökt söva tösan (som blivit lite omöjlig på den fronten). ska dessutom försöka få in ett poweryoga pass idag ocskå


Kommentarer

Postat av: camilla'

ja jäklar jag säger då det- du har banne mig varit hurtig!

2008-04-21 @ 10:35:56
URL: http://ccurry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback