ännu mera sjuk

2008-08-31 @ 12:17:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nej usch hör ni… nu har jag ännu mera ont i halsen! Fy och blä säger jag bara.

 

Gick intill goben kort efter att jag skrivit mitt första inlägg. Vi låg och mös under täcket, hela familjen, ett tag men sen blev tösan rastlös. Så goben gick upp med henne och jag stannande kvar och vilade fram tills nu. Kändes bra, speciellt de få stunderna man somnade.

 

Jag hatar att ha ont i halsen. Man kan liksom inte göra så mkt åt det! sitter och pimplar te som en tok men det har ju ingen större effekt.  På tal om te så måste vi nog iväg till affären och köpa hem mera.. Vi har nästan bara ört, rött, vitt och grönt te hemma. Just nu vill jag ha hederligt svart te. Kanske lite smaksatt.

 

Nej nu ska jag gå och se om jag kan få kontakt med goben. Han sitter inne i sin lilla skrubb och spelar.    

 

skrubben, även kallad datarummet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback