full rulle

2008-08-20 @ 07:09:33 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår var det full rulle kan man säga.

 

Steg upp på morgonen med tösan. Jag och goben har en tyst överenskommelse skulle man kunna säga. Han tar tösan på natten och jag tar henne på morgonen så han får sova ut. Har fungerat bra hittills.

Hur som helst… tösan fick frukost och så begav vi oss till dagis. Tror hon vart glad när hon fick komma dit igen. Känns ju… sådär…

 

Själv gick jag hem och fann min gobe framför sin dator. Så jag slog mig ner framför min. och så satt vi tills jag bad grannen som sällskap.

Drog över till henne och snacka skit ett tag. Sen gick vi ut på en timmes prommis. Sista 10 min i regn. Lagom trevligt.

 

Väl hemma igen så fick vi besök av gobens äldre bror. Trevligt.

 

Efter att han farit han jag vila ca 20 min på soffan innan det var dags för gymmet. Kändes grymt bra att vara där. Men sjukt slut efteråt.

 

När jag kom hem meddelade goben mig om att E hade ring och var på väg. Hon och J kom när jag satt och åt middag. Trevligt med lite besök. Tyvärr var jag nog allt för trött för att vara en bra och trevlig värdinna.  Måste verkligen frösöka få i mig lite mer energi. Det fungerar ju inte när man är så där sjukt trött! Aaaaah!!!

Hur som helst så bjöd jag med henne till gymmet på fredag. Hoppas på att kunna ta igen trevligheten där sen. ;)

 

Lite bilder:

 

tösan visar hur fint hon kan sminka sig åt farbror och pappa


kaffe framför OS


SÅ GULLIGT!


inte bara jag som var lite pömsig ;)


busungar :D

Kommentarer

Postat av: lin

Ousch! ;)

2008-08-20 @ 09:38:37
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback