god morgon

2008-08-14 @ 08:44:29 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

God morgon gott folk

 

Nu var det ett tag sedan man skrev, igen. Har haft en del att göra och vart sjukt trött på senaste. Usch.

 

Snabb resumé av de senaste veckorna:  

Min kära granne har dragit med mig till gymmet. Till min förvåning upptäckte jag att det var riktigt roligt. Så nu har jag gått regelbundet i snart två veckor. Skratta inte, de är bättre än ingenting!
har tom vart och simmat i morse, kl 06.00!

 

Alla fönster i längdheten är bytta. Inte av oss då men ja… vi har hur som helst nya fönster!

 

Tösan har börjat dagis. Det är 2 veckors inskolning och nu är hon inne på sin andra vecka och det går hur bra som helst. Lite för bra! Haha. Personalen är kär i henne och tycker hon är så söt/rolig/busig/tuff/livlig/underbar osv i all oändlighet.

 

Igår vart både jag och goben och lämnade blod. Kändes väldigt bra även om jag vart rätt trött resten av dagen. Hon som tog mitt blod sa att de hade gått åt mkt nu i somras och att de var bra att unga människor ville komma dit och lämna blod. Dessutom hade de en bild på ett litet spädbarn med texten ”tack till alla blodgivare” och sen nått om att bebisen hade behövt byta blod eller vad man nu säger. Det finns ett finare ord för det men kan inte komma på det just nu bara. Fick en att känna sig ännu bättre.
Bara lite jobbigt när jag är lite nålrädd och de stack fel första gångne.

 

Ja… det var väl allt. Men skulle faktiskt vilja nämna träningsvärken och tröttheten som har vart mina ständiga följeslagare enda sedan mitt första gympass. Det är helt otroligt. Hoppas verkligen att energin börjar komma snart.


Kommentarer

Postat av: matilda

godmorgon, vad ska du göra i dag?

2008-08-14 @ 08:49:22
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Postat av: Elin

Jag vill hänga med & gymma, hör av dig innan ni far nästa gång!

2008-08-14 @ 09:41:51
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Postat av: Ems

Jag tror att det är ordet "blodtransfusion" som du söker? :)

2008-08-15 @ 13:43:33
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback