god morgon

2008-08-18 @ 07:15:19 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon kära ni

 

Igår beställde jag en ny, eller rättare sagt två nya saker från tradera. I.D flawless application & maximum coverage.
Så nu har jag snart allt jag behöver i verktygsväg till sminket. Nu är det bara själva sminket kvar.  Ja, ja… en sak åt gången antar jag.

 

Igår cyklade jag och tösan ner till stan för att titta på lite karuseller. Väldigt tråkigt om jag får säga det själv. Senare hade vi filmkväll med grannarna. Med tyvärr blev lilla E lite för trött så hennes pappa fick snällt marschera hem och lägga henne.
Goben marscherade iväg till affären för att shoppa skinka och gjorde toast. Visst är han gullig? Jag och M tog på oss den tunga uppgiften och såg klart filmen i lugn och ro! Väldigt duktiga av oss måste jag säga. Bra jobbat!

 

Idag då? Vad händer idag? Klockan 08 någon gång ska goben åka iväg mot Luleå för att hämta sin syster. Själv blir jag väl kvar här hemma med tösan. Med tanke på vädret så stannar vi nog inne. Men det ska nog gå bra. Får väl sitta och läsa de böcker som fortfarande är hela åt henne.

Senare blir det gymmet med grannen. Bara goben inte blir kvar i Luleå i 500 år. Kan ju inte gärna släpa med mig tösan dit!

 

Sen ska man väl försöka klämma in en middag också. Och disken skulle behöva diskas. Och dammsugaren skulle behöva rastas. Ja, ja… en sak åt gången sa vi väl?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback