god morgon

2008-08-29 @ 06:45:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon.

 

Här sitter jag nu igen. Som vanligt.

Men denna gång har jag med mig en kopp te istället för kaffe. Tänkte se om teet möjligtvis skulle duga men jag tror inte det. Får nog springa iväg och slå igång kaffet efter att denna textrad är avslutad!

 

Vad har jag att säga om saken idag då? Förutom att jag nu hunnit vara in till köket och slå igång kaffet…

Vi ska åka till Haparanda kring nio tiden.  Ska ev klippa mig och så ska vi titta på en lokal. Blir nog att svänga förbi elgiganten eller vad stället där nu heter och kika på digitalkameror. Sedan tänkte jag kanske passa på att köpa en julklapp eller två! Håna mig inte, det är inte jag som kommer stå där sen i december månad helt bankrutt och utan pengar till mat! Man ska passa på när man har möjlighet. Och det har jag nu. Fick mer i lön än jag räknat med ;).

Dessutom ska vi hälsa på både mamma och pappa, det var ett tag sedan sist. Sen ville mamma att vi skulle ta med oss kräftor till henne. Och så ville hon ha hjälp med att flytta ett skåp.

Syrran slutade skolan vid två tror jag. Så vi blir ju där till efter det för henne vill jag också hinna träffa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback