god morgon gott folk

2008-08-22 @ 07:00:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon gott folk

 

Här sitter man som vanligt, med kaffekoppen bredvid sig.

Det är någonting speciellt med att vakna utan att någon har väckt en. Och att få vara vaken helt själv. känslan av att tassa runt i lägenheten med mjuka, varma, rosa tofflor och morgonrock … känslan av att i lugn och ro dricka en varm kopp kaffe med mjölk… ja det är helt enkelt väldigt underskattade känslor!

 

Igår hann jag med besök av E, locka håret på henne, besöka grannen och dricka te, promenad med grannen, tvätta, besöka av gobens bror, sy ihop lite påslakan som gått sönder men som jag vägrar slänga, en dusch och tillsist sängen.

En givande dag måste jag säga.

 

Hoppas denna dag blir lika bra.

 

Lite småplaner idag:
tvätta klart
gymmet
lite småsugen på filmkväll


Kommentarer

Postat av: Ems

Jag åker med bussen som går där vid tolv-tiden.. :) Vad tänktes? kaffe på morgonen kanske? Eller? Många frågetecken? Här kommer mer????????

2008-08-22 @ 16:33:31
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback