god morgon

2008-08-17 @ 07:03:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk!

 

Här sitter man nu med kaffekoppen i högsta hugg. Tösan busar omkring bakom mig och goben ligger i sängen och sover.

 

Igår var tösan hon sin ”mummu” och sov över. Själv sov både jag och goben gott en hel natt och fick vakna av oss själva. Och dessutom fick vi ligga kvar i sängen och bara mysa efter att vi hade vaknat. Det var inte igår ska jag be om att få tala om för er!

 

Kan ju tipsa alla om www.everydayminerals.com där man kan beställa hem ett provkit helt gratis! Gå bara in under make up och sedan kustom kits.
jag kommer själv beställa därifrån efter att goben har skaffat sig sitt visa kort.

 

Nej nu ska jagfylla på kaffet och sedan busa lite med tösan :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback