jag = en riktig hemmafru

2008-08-14 @ 09:31:18 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

jag måste faktiskt få skryta lite om min "hemmafru" sida som kan komam fram lite då och då.

det är så att tösan har ett par rosa byxor som jag tycker är fina. tyvärr är ju inte barn så där jätte brydda om att akta kläderna när de drar fram som stormvindar och hon lyckades ha sönde dem. ett stort hår i baken blev det!



men eftersom att jag är så där jätte duktig och riktigt hemmafruaktig så tog jag tag i problemet och fixade det med lite nål, tråd och garn!


Kommentarer

Postat av: Elin

Ja, det där vart ju riktigt bra!

2008-08-14 @ 09:39:38
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback