mineralsmink

2008-08-15 @ 06:57:56 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Nu ni! Nu är det på gång! Nu har jag äntligen tagit första steget!

 

jag har nämligen beställt en I:D BARE Escentuals Full Coverage Kabuki Brush. i 100% gethår!

 

nästa steg är att köpa sminket. har funderat på I.D eller everydayminerals. vi frå se. det är ju dyra grejer vi pratar om här! haha.

 

jag antar att ingen missat hysterin kring sminket men tänkte endå rabbla upp lite fakta:


 

  • Mineralsmink passar alla åldrar och hudtyper.
  • Det tar bort ojämnheter och ger en vacker frisk lyster.
  • Allt mineralsmink innehåller naturligt U-skydd SPF 15.
  • Mineralsmink är snällare för hyn och täpper inte igen porer.
  • Sitter länge och bra
  • Eftersom mineralsmink är ”stenar” (icke organsikt) så kan inte bakterier frodas och huden kan andas.
  • Mineralsmink görs av fina mineraler som kommer från naturen, men behandlas för att inte vara skadliga för hyn

Kommentarer

Postat av: Ems

Jag har en sådan borste hemma! Fick den i julklapp av svärmor och jag ska banne mig köpa mineralsmink från hudverket här i kalix, de säljer ju från decleor eller vad det nu heter. Skulle vara bra om man kunde behålla en något snyggare och fräschare hud nu när man börjar bli till åren... haha

2008-08-15 @ 13:37:18
URL: http://yoem.blogg.se/

Postat av: Annelie

Hej! Jag använder mineralsmink, har provad I:D och mineralsminket från Lóreal. Det fungerar lika bra och effektivt av båda märkena, lóreal är väl lite billigare så det använder jag och min hy är super fräsh!

2008-08-15 @ 16:41:32
URL: http://lojd.blogg.se/

Postat av: Ems

Ja, absolut! De hjälper dig hitta rätt nyans också :) Ska dit och be dem hjälpa mig. Alla köper mineralsmink hit och dit och jag ska väl inte vara sämre haha

2008-08-15 @ 23:11:40
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback