bättre dag :)

2008-12-15 @ 07:57:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår vart en lite bättre dag.

 

Goben åkte till Haparanda för att handla julklappar till mig och tösan. Själv såg jag färdigt på ”Mysteriet på Greveholm” samtidigt som jag slog in lite julklappar. Med hjälp av tösan. Eller hjälp är väl lite fel ord men hon förstörde iaf inget. Nej hon vart rätt så nöjd med sin pappersbit som jag gav henne. Hur som helst så vart det riktigt mysigt!

Stackaren slocknade mitt i allt så hon fick sova en timme. När hon vaknade så vart hon piggare och inte allt för långt efter så kom goben hem, och hans bror kom också med.

 

Mot kvällssidan blev det lite sämre. Huvudvärken kom, som vanligt, fast jag tagit en Alvedon. Tröttheten och illamåendet kom också. + lite feber. Så det vart sängen för min del, och så passade jag på att läsa lite. Jag har ju så otroligt svårt att bara ligga ner och vila. Det går inte.

 

Hoppas på att febern inte ska stiga nå mer idag för min egen del. Tösan verkar varmare, tyvärr. Och hon sover fortfarande. Helt otroligt att hon sovit så här länge så här många dagar. Det måste ju bero på febern.

Har en del planer för dagen, vi får väl se hur det går med dem. De har ju som vart samma saker i flera dagar nu. Haha

 

Här kommer listan:

Koka knäck

Baka lussekatter

Slå in resten av paketen

Handla de sista julklapparna


Kommentarer

Postat av: Rebecca Sv

Listan såg mysig ut, de jag också ska göra snart. Godmorgon!

2008-12-15 @ 08:03:51
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback