blandade känslor

2008-12-03 @ 09:48:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har lite blandade känslor uti mitt skolbesök idag.

Jag han komma dit. Det vart tre före mig som skulle få hjälp. Jag han få hjälp med en uppgift. Tyvärr vet jag inte om jag fattade nått.

Men jag fick  iaf förklara för läraren att jag haft lite svårt att ta mig till skolan på senaste och han var väldigt förstående. Fick hans mailadress och jag skulle maila om jag blir borta i längre perioder.

Han sa även att just de sidorna jag är på nu är väldigt svåra och att jag endå kommit en bra bit på vägen. Det känns bra. Behöver lite uppmuntran just när det gäller matten.

Sedan var jag tvungen att springa iväg för att hinna med nästa buss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback