bra dag idag, så de så

2008-12-14 @ 10:04:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har jag bestämt mig för att ha en lite bättre dag. Så de så.

 

Har en hel del roliga saker jag skulle behöva göra. Eller vi rättare sagt. Men det lockade inte igår. Idag börjar livsglädjen komma igen.

 

På listan står bla:

Slå in julklappar

Handla mera julklappar

Baka lussekatter

Koka knäck

 

Allt så där härligt juligt. Tyvärr kommer vi ju inte kunna handla julklapparna idag, de mesta har nog inte öppet hur länge som helst och vi sitter fortfarande i pyjamas hela bunten! Tösan bestämde sig nämligen för att ta sovmorgon, till halv tio!! Kan ju bero på att hon somnade kring 23 igår. Nåja, jag är nöjd. Skönt att få sova så länge man vill och vakna av sig själv för en gång skull!


Kommentarer

Postat av: kamilla

När man bestämmer sig för att det ska bli en bra dag så blir det ofta så också!



o ha en trevlig dag! :>

2008-12-14 @ 10:08:58
URL: http://kamillasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback