helt ok

2008-12-02 @ 13:15:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hittills har faktiskt denna dagen vart helt ok.

På morgonen/förmiddagen var grannen förbi. Mkt trevligt. Satt och hade ett smådjupt samtal. Efter att hon gått blev tösan lite grinig. Kanske saknade hon sin lekkompis E? Hur som helst så däckade hon på soffan kring 11, utan lunch.

 

Själv satte jag mig vid datorn och glodde på DH samtidigt som jag åt två rostade mackor med ost på till lunch. Mitt i allt så dök min mamma, styvpappa och yngsta lillasyster upp! Hörde att de kackade på dörren och trodde de var rörkillarna. Men icket.

Mkt trevligt med mera besök måste jag säga. Uppskattar besök!

 

Passade på att åka till coop med mamma. Syrran och styvpappa fick stanna här med tösan, som låg och sov. Så perfekt. Upptäckte nämligen att blöjorna nästan var slut. Trodde de skulle finnas ett till paket i förrådet men det gjorde ju inte det! Passade även på att handla ingredienser till lussekatter. Så nu få kära syster ta och pallra sig hit imorgon eller på torsdag så jag får baka! Haha.

Fick även inhandlat lite en stjärna till julgranen, julklappspapper och etiketter eller vad de nu heter. Ni vet de där grejerna man skriver namn på. Typ ”god jul XX önskar XX”.  För jag kommer nog inte hinna fixa egna i år. Även om jag skulle vilja.

 

 

Nu ska man väl snart väcka fröken. Sedan gäller det att lista ut vad sjutton man ska hitta på resten av dagen. hmm… förslag?


Kommentarer

Postat av: camilla'

men nej vad trevligt att dom dök upp! :)

2008-12-02 @ 14:27:43
URL: http://ccurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback