ingen julkänsla

2008-12-23 @ 10:31:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ja imorgon är det julafton. Och jag känner faktiskt inget speciellt. Tycker mest det är jobbigt faktiskt! Det känns jätte hemskt att känna så. Vill ju så gärna ha den där extrema längtan. Men den infinner sig inte. Jag orkar inte känna så. Jag är för trött.

Och att behöva spy en massa galla direkt på morgonen förbättrat ju inte saken.

 

Nej ska försöka ta och piggna till lite. Kanske duscha. Kanske försöka äta något.

Sedan… sedan ska vi väl försöka koka den där förbannade knäcken. Haha.

Goben bakade faktiskt lussekatter igår. Finaste. Hjälpte till lite i början genom att halvsova hängandes över bordet och mumla något osammanhängande varje gång han frågade mig något. Men när han kom till sista ingrediensen tyckte jag att han klarade sig själv och gick till sängen.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Det kallar jag teamwork -avlösning! ;)

Hoppas allt är bra med er där borta!



Kram

2008-12-26 @ 19:21:00
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback