inte ok natt och planer för idag

2008-12-09 @ 10:10:22 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Natten har INTE varit ok. Jag gick och la mig redan nio men somnade först vid tio. Sedan vaknade tösan vid tolv. Och var uppe till nästan FEM!

Förstår ni hur frustrerande de var? Antagligen var hon vaken för att hon behövde bajsa, när hon äntligen gjort det somnade hon om. Det tog bara fem timmar... suck.

Men sen sov hon till efter nio. Men endå. Känner mig trött.

 

Nåja, man får bara bita ihop och försöka se de ljusa i de hela. Hon sov ju, tillslut!

Och idag går vi in i v 12. Så nu är den mest riskabla biten avklarad. Skönt. Inte för att jag är speciellt orolig av mig men endå.

 

 

Senare idag ska vi nog försöka ta oss ner på stan med mamma. Bara jag får tillgång till en dusch först. Man vet ju aldrig hur den i det här huset fungerar. De brukar nämligen använda sig av bastun och den gamla hederligt ”koka vatten och blanda med iskallt vatten i baljor och skopa det över sig” metoden. Och jag orkar verkligen inte börja elda i bastun.

Hur som helst så är det alltså kläder som ska shoppas i stan. Till tösan. Och  kanske en body till krabaten. För att fira att vi är i v 12. vi får väl se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback