julen

2008-12-21 @ 08:24:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår shoppade vi lite mer julklappar.

De här tabletterna jag tar gör så att jag känner mig sjukt rastlös, fast jag är jätte trött. Så man får väl passa på att utnyttja de! Haha.

 

Hur som helst. På kvällen, efter att tösan somnat, så slog vi in de flesta klapparna. Tyvärr tog pappret slut mitt i allt. Får handla mer idag.

 

Vi har ju bestämt sedan länge att vi ska fira julen hemma och att pappa och den sidan av familjen ska komma hit. Men nu blir det inte så. Jag orkar verkligen inte. Även om de skulle fixa all mat och diska och allt. De blir för mkt för att jag ska palla de hur som helst.   
Så vi ska nog åka till Haparanda en sväng.  Då kan jag ju själv bestämma hur länge jag orkar. Sedan är det bara att åka hem igen. Och goben tyckte också de var en bra ide. För honom hade vi kunnat vara själva hela dagen. haha.  

Det känns bra. Det blir nog bra.

 

 

 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.

Pappret ska ju inhandlas.

Vi har fortfarande inte bakat lussekatter eller kokat knäck. Men det tror jag inte jag orkar. Orkar inte stressa med det. Blir det inte gjort så blir det inte gjort. Nej vi får nog ta dagen som den kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback