julklappar ...

2008-12-02 @ 11:01:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hmm… jag har ett litet problem. Det är så att jag skulle behöva ta mig till Haparanda så jag kan köpa en julklapp åt älskade goben.

 

Men jag vet inte HUR jag ska ta mig. Och inte NÄR heller för den delen.
Visst skulle jag kunna ta bussen. På ett eller annat sätt skulle det väl gå att roa tösan, om man tar med sig en bok eller något. Men när vi väl kommit fram till Haparanda så skulle jag vara tvungen att bära omkring henne där. Ingen kan ju komma och köra omkring oss för jag kan inte börja konka med mig hennes bilbarnstol. Den är för stor och tung. Och hon vägrar ju att sitta i vagnen. Pulkan KANSKE skulle kunna vara ett alternativ men det betvivlar jag. För det första skulle hon säkert bli rastlös i den efter ca 15 min. För det andra så är det säkert sandat inne i stan så även om hon trivdes så skulle det vara jäkligt jobbigt för mig.

 

Nej det är svårt de här. Det tåls att tänkas på… Jag ids inte be pappa eller mamma hämta mig heller. De har säkert endå inte tid.

Underbaraste goben sa att vi kunde åka dit i helgen fastän jag lovat honom en lugn hemmahelg. Då måste jag ju be honom stanna hos mamma, pappa eller hans föräldrar. För han kan ju inte komma med. Vill ju att julklappen ska bli en överraskning :)

 

någosn som är på G mot happis i helgen?!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback