julklappsshopping till goben

2008-12-06 @ 09:02:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår bar det av till Haparanda.  Mötte upp syster och vi begav oss ut på julklappsshopping. Goben och tösan blev avvisade till Ikea i hopp om att jag skulle kunna smyga med hans julklapp. Som han trodde skulle bli en tvättmaskin.

Jag hade vart så pass smart så jag hade bett syrran ta med sig en gigantisk stadium påse att häva hans julklapp i. Tyvärr hjälpte de ju inte för när vi möttes upp hela gänget igen så förstod han på en gång. Och nu är tjatet igång. ”jag vill spela WII”, ”ska vi spela WII nu?”, ”nu kan vi ju spela WII”. Men icket. Det är en julklapp, även om han vet vad det är.
Nåja, hoppas han är nöjd. Annars lämnar jag tillbaka det ;)

 

 

Idag blir det lussebullsbak. Och kanske häver vi upp julgranen också. Vi får väl se vad som händer. Goben har pratat om det. För mig spelar det ingen större roll hur vi gör. Bara vi bakar de där lussekatterna.

 

Men NU blir det nog frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback