knäck

2008-12-22 @ 12:02:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag suttit och funderat på att koka knäck hela morgonen/förmiddagen. Men de blir ju aldrig av. Det kanske helt enkelt inte är meningen att de ska göras i år?

 

Nej vi får se. Efter att tösan somnat så måste goben till affären och handla. Själv kanske jag börjar med knäcken, eller så inte. haha.

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Är lite rastlös (tabletterna?) men endå rätt trött.

Ids nog inte gå ut. Igår kräktes jag efter en liten promenad. Lagom trevligt. Middagen (en sallad från myggan) fick inte heller stanna i magen.

 

Ja, ja… har inget vettigt att skriva så de får vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback